RSS Flöde

Nej, men hej! – Hej, men nej.

jag, cigg och kaffe.

foto: Mela. plats: lycklig. invånare: jag.

Det är inte första gången jag bloggar.

Det är den tredje, tror jag. Men den här gången är det lite annorlunda. Den kommer inte att handla om vad som helst, utan om skrivande, läsning, kriminologi, mig själv och, kanske, märkliga, roliga och/eller söta saker som Mela – min bättre hälft – säger eller gör när vi pratar i telefon med varandra, eller när hon och jag ligger intill varandra på kvällen, min hand på hennes höft och hennes hår i mitt ansikte. Mela säger och gör de mest fantastiska saker. Vänta ni bara.

Kanske kommer den också att handla om mina vänner, bekanta, och främlingar.

Så jo. Den kan nog komma att handla om precis vad som helst. Egentligen.

Välkommen.

Ett svar »

  1. Välkommen tillbaka! Jag tycker du behövs här.

    Kram Mikaela.

    Svara

Kommentera

