RSS Flöde

Hörrni …

Hörrni, det är nästan lite lustigt, det här. Okej, jag är inte Blondinbella, Alex Schulman eller Kenza. Men den här bloggen har haft över hundratrettio (130!) sidvisningar bara idag. Det är ju ett, skulle man kunna säga, makalöst resultat med tanke på att den här bloggen har varit igång i, lite drygt, 72 timmar (såvida ni inte är typ sju personer som stirrar på bloggen som femtonåriga killar ser på tjejer i bikini, och trycker CTRL +R gång på gång, och det låter jag bli att tänka för min egen skull).

Men jag säger inte att det är makalöst. Jag säger ingenting. Jag vill inte, som det heter, ”jinx it.”

Bra, så.

»

  1. En förklaring skulle möjligen kunna vara att din blogg blev omskriven på Twitter tidigare i dag. Reklam är bra.

    Svara
  2. christoffercarlsson

    Aha! Är det Twitter-effekten, alltså. Det tänkte jag inte på.
    Du verkar ju, för övrigt, ha en drömsemester (kikade snabbt i bloggen). Och, dagens festliga håller jag helt med om – vad fasen skulle Britney till Nacka och göra? Kanske besöka studenterna i sina gröna stugbyar (studentlyorna ser ut som byar) därute.

    Svara

Kommentera

