RSS Flöde

Ifrån ingenstans får jag ett sms från min vän Karl

Ok, jag är i köpenhamn och skakade precis hand med james hetfield. Crazy times.

Det här sms:et gör att min hjärna överbelastas. Det är så många frågor som uppstår i och med det här sms:et. Vad gör Karl i Köpenhamn? Vad gör James Hetfield i Köpenhamn? Och i vilket Köpenhamnskt sammanhang kan dessa två – på så många sätt, synnerligen olika – herrar sammanstråla? Och vilka händelser – möten, repliker, missförstånd, etc. – har gjort att Karl – en skön kille på tjugotre jordsnurr – står och skakar hand med frontmannen för ett av de största och kanske mest influentiella banden i världen?

Nej, det … det är för mycket, det här. Nu går jag och lägger mig.

Och Karl, ring mig.

»

  1. Oooh. Det där vill jag höra mer om. Lätt avis.

    Svara
    • christoffercarlsson

      Jag blev faktiskt inte så avundsjuk. Bara oerhört förvirrad. Ska tala med Karl om detta när jag får möjlighet, och sedan referera i bloggen.

      Svara

Kommentera

