RSS Flöde

Gone Under

Om drygt fem dagar återvänder jag hem. Det innebär att det är slut på tramset nu. Inget mer daltande här, inte. Jag har gone under, åtminstone en liten bit, för att försöka ta mig igenom mitt manus en sista gång den här fagra (nja) julimånaden 2009. Det här sjunkande skeppet ska räddas, lappas ihop, och sjösättas igen. Och det ska flyta så jävla fint.

Så. Därför är det lite tyst här. Jag har egentligen massor av inlägg att skriva, men jag tror att jag håller lite på dem tills vidare. Det är nog vettigare om jag lägger upp dem om någon eller några månader. Men fram till dess är det såklart inte tyst – det kommer mer. Den här bloggen har ju, faktiskt, fått ett antal (i alla fall) ganska stadiga läsare och de ska man ju inte ignorera. Det är den sortens högmod som går före fall, vet ni.

Nåväl. God fredag, och god morgon.

Kommentera

