RSS Flöde

Vad folket vill ha

mest sökta

Ovan kan man se vilka uttryck eller ord den här bloggens besökare sökt efter. Det är ganska lustigt, det här. Jag hade ju hoppats på att det skulle vara ord som ”makt”, ”storpolitik”, ”internationella relationer” eller ”världsfred”. Att det är det mina besökare vill ha när de klickar sig in hit; svar på stora och svåra frågor. Men, ser ni, så är det ju inte.

Någon är helt klart intresserad av Mela. Det har jag inget problem med; varje frisk människa borde rimligen vara det. Hon är ju ett litet mysterium och mirakel, min Mela.

Att ni sedan verkar vara lite mindre intresserade av mig, det vet jag inte hur jag ska reagera på. Men jag tar det med ro, ska ni veta. Jag tar det med ro.

I några fall är ni intresserade av följebrev till manus, och i ännu färre fall vill ni läsa om en morfinmissbrukande pundare i utkanten av Stockholms undre värld.

Gott så. Jag dömer er inte.

Men hade jag hoppats på mer?

Jo. Jo, det hade jag.

Er konfunderade,

CC.

Ett svar »

  1. christinljungqvist

    Så du BLOGGAR nu alltså? 🙂 det har jag missat! Skoj! Hur går det för dig, med boken? Något napp än? Låter som att du har nåt fräscht på g till hösten också, sweet 🙂

    Ha det gott!

    /Christin

    Svara

Kommentera

