RSS Flöde

Dålig stil

Idag har jag varit på två viktiga möten. Båda gångerna drack jag kaffe (en gång automatkaffe i pappkopp, en gång bryggkaffe i porslinskopp) . Ingen av gångerna kom jag ihåg att ta med mig koppen när jag gick. Illa, Christoffer. Mycket illa. Tur att ingen av dem var arbetsintervjuer. Det är inte första gången det här händer, detta med kopparna. Efteråt tänker jag alltid att det måste ge så dåliga indikationer på vem den här tankspridde idioten till hallänning är.

Jaha, ja, här tror man tydligen att vi både städar och diskar efter herrn, jodå. Så tänker jag att de tänker.

De gick bra, i övrigt, mötena. Mycket bra. Om det inte vore för dessa koppar.

»

  1. Gläder mig att mötena gick bra 😉

    Svara
  2. christinljungqvist

    Grattis 🙂 och skit i kopparna – dom fattar säkert. Människorna, inte kopparna, alltså.

    Svara

Kommentera

