RSS Flöde

Fredagssamtal mellan KvällsChristoffer och MorgonChristoffer

KvällsChristoffer: Kom igen, nu. Det är ju fredag. Det är klart att vi ska dra dit.

MorgonChristoffer: Nja, jag vet inte … jag vet inte, jag.

KvällsChristoffer: Vadå, varför inte?

MorgonChristoffer: Jag är rätt fattig, till exempel. Och det kostar pengar att gå ut.

KvällsChristoffer: Men fan vad töntig du är, sånt där löser sig ju alltid. Vi får väl låna av någon?

MorgonChristoffer: Jo, men … jag hatar att låna pengar av folk, oavsett om det är en polare eller inte.

KvällsChristoffer: Men för fan! Det kommer ju finnas människor där. MÄNNISKOR! Riktiga människor, för en gångs skull. Och musik. Bra musik, till och med!

MorgonChristoffer: Jo, ja, det är sant. Men jag vet inte, jag känner mig lite förkyld också … alkohol, cigg och förkylning, det är inte bra, vet du.

KvällsChristoffer: Men vi behöver inte dricka. Vi kan ju bara vara där. Bland folk, MorgonChristoffer. FOLK!

MorgonChristoffer: Men …

KvällsChristoffer: Men?

MorgonChristoffer:

KvällsChristoffer:

____________

Vem som vann? Ingen aning. Jag återkommer.

Kommentera

