RSS Flöde

Som scener ur mina vänners liv

Vet ni, ibland när jag går in på Facebook och klickar på ”Startsida”, så att man får upp de senaste uppdateringarna från sina vänner, då … då blir jag lite imponerad ändå, över vilka vänner jag har, och hur deras liv liksom … ja, nej jag vet inte, jag har svårt att sätta ord på det här. Men jag kommer hem från att ha suttit på Vetebullen, läst Vincent och sedan Wonder Boys av Chabon (är typ halvvägs, och älskar den), och ser att jag fått lite kommentarer på Facebook. Så jag går in där, och slås av hur jäkla mycket det är som händer. Och så olika de är, dessa texter som blir till små glimtar ur mina vänners liv.

Jag kan illustrera det hela åt er, med ett par exempel (svårt att välja bland, typ, femtio, men vad fan).

____________

Fick just ett erbjudande av en främmande italiensk man; 1000:- om jag åt middag med honom ikväll. I´m thinking no.

____________

Mår bättre. Nu ska jag slita upp min fula gamla plastmatta i hallen på nervåningen och ersätta den med nåt slags trägolv. Den som hjälper mig får god en middag. Och kanske lite vin också. Om man är över 18. Det funkar också bra om man bara tittar på …och säger att jag är väldigt duktig med jämna mellanrum. Jag går igång på sånt.

____________

HATES STUPID WHINEY LITTLE GIRLS (and boys lol) THAT CRY THEIR WAY TO A SPOT AT UNI, GET OFF THE FUCKING PHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONE some of us might actually have a shot at a future!!!!

____________

Någon som har lusta att läsa ett kort brev och kommentara, som 20 000 Bokus kunder ska få läsa?

____________

vi har fått guitar hero metallica till kontoret = min våning som består av 20-something programmerargrabbar är utrymd

____________

Fuck. Fuck fuck fuck. Fuck fuck fuck fuck fuuuck!

____________

Jag gillar den sista mest. Den skvallrar liksom om att något jävligt illa antingen har skett, eller är i stånd att ske.

Kommentera

