RSS Flöde

Piratförlaget fyllde 10 år

bild: realtid.se

motiv: mikael fant, yours truly, mela. bild: realtid.se

Det är något konstigt med den här bilden … jag vet inte. Det är något som gör att betraktaren blir liksom lite, ”men vad … vad är det med bilden?” Men man kan inte riktigt sätta fingret på vad. ”Man blir lite snurrig”, säger Mela. Fast det kan också bero på att hon drack väldigt mycket vin igår. Det  var fri bar. Mela utnyttjade det. Inte jag.

Och jag vet, det där med sjal och slips är lite som livrem och hängslen, men, no worries, jag tog av mig sjalen efter det första champagneglaset. Kvällen avslutades runt 01:30  med taxi – genom ösregn – för runt 430 spänn. Lyckat.

Det var, hur som helst, ett mycket värdigt jubileum. Piratförlaget kan det där med att anordna fester. Stort tack!

»

  1. Tack för att du lämnade din bloggadress!
    Ni verkar ju haft kul på festen. Träffade ni inga kändisar?

    Mvh Gunilla

    Svara
    • christoffercarlsson

      Haha, ja, det var en mycket fin tillställning. Angående kändisar, alltså … visst fanns där mycket folk. Men det var inte folk jag umgicks med under festen, direkt. Däremot banade jag väg för Börge Hellström, som var på jakt efter kaffe (vilket även jag var). Jag ser det som något stort; att jag såg till att Börge Hellström, ena hälften i den duo som skrivit den fantastiska Tre Sekunder, fick en kopp kaffe. Gott så.

      Svara
  2. good to see you’re looking your age again. det var en hemsk fas när du inte hade något hår. tyckte synd om dig och undrade var skönheten hade försvunnit. back on track. and more.

    xoxo

    Svara
    • christoffercarlsson

      Hahahaha! Tack! Det var en bra period, dock, utan hår. Aldrig en dålig hårdag, etc. Sjukt skönt. Men det dröjer nog ett par år till nästa gång.

      Svara

Kommentera

