RSS Flöde

Ur Melas blogg

Föjande är ett utdrag ur Melas blogg. Jag har valt att fetmarkera ett par av meningarna och jag tror att ni kommer att förstå varför. Jag kommer inte att kommentera detta; istället kommer jag att förbli tyst vid dess slut och bara låta er reflektera lite över innebörden i det som står, och det som är. Alltså:

”På min dator finns det fyra objekt som används ofta. Riktigt ofta.
Det första är en mapp som heter FINT, och är grön.
I den lägger jag alla vackra bilder, citat, och texter som jag hittar.
Fast det blir mest bilder. På Hannah & Landon, Natalie Portman och Louis Garrel.
Det andra är en mapp som heter VAL.
I den finns det bara bilder på valar. Och ett dokument med massvis med fakta om valar.
Den tittar jag igenom varje dag.

Det tredje är en mapp som heter Christoffers skit.
Namnet säger det mesta. Där finns det uppsatser, metodövningar, manus och bilder.
Och ungefär 16 olika versioner av Vincent.”

»

  1. christinljungqvist

    *gapskratt*

    Mela rocks!

    Svara

Kommentera

