RSS Flöde

”Här håller inte mammorna på och tjatar på sina döttrar om utbildning och om att gå till college, utan om att hitta en idrottskille eller en kändis! Är det inte underbart?”

Här har vi en som insett det viktiga i livet.

Hahahahahahahahaha! Ja, jävlar, ja. Vad jag skrattade när jag läste det här. Något annat går inte att göra. Ont i magen fick jag, och jag behövde ta ur mina linser för att få bort skrattårarna, så mycket skrattade jag. Åh, det finns så mycket ljuvliga, nästan oförglömgliga, uttalanden i det här inlägget. Jag vet inte ens var jag ska börja, så jag börjar inte alls. Men läs artikeln.

Och så funderar hon över varför hennes ”person väcker så starka känslor där hemma.” Herre min skapare, vilka människor det finns.

»

  1. nåt av det sjukare jag läst, haha! jag är väldigt glad att min mamma tjatat på mig om utbildning istället för att jag ska hitta en idrottskille eller kändis…

    Svara
    • christoffercarlsson

      eller hur … bra mor du verkar ha, mycket bra mor! (däremot borde ju det hela egentligen vara en självklarhet … kvinnan måste vara galen. helt galen.)

      Svara
      • christoffercarlsson

        Anka måste vara galen, alltså. Inte din mor. Din mor verkar ju, tvärtom, ha en mycket sund inställning till det hela.

  2. socialasituationer

    haha, underbart.

    Svara
  3. Den här Anka. Släkt med Arne? Tja, en plastig pryl, dekorativ tills husse väljer något annat. Intressanta åsikter har damen, eller roande då. Skrattade så jag satte kaffet i vrångstrupen.

    Svara
    • christoffercarlsson

      Inte släkt med Arne; däremot hustru till Paul Anka. Och ja, visst har damen roande åsikter – även jag sätter mitt kaffe i vrångstupen! Helt fantastiskt.

      Svara

Kommentera

