RSS Flöde

Medan jag satt i möte var Mela upptagen med annat

mela på träd

”Men shit, vad högt det är”, säger jag chockat när Mela mailar bilden till mig.

”Inte så högt”, svarar hon, liksom nonchalant. ”Jag har klättrat högre i träd.”

Och sedan säger hon inte så mycket mer. Hon är sån. Förunderlig. Mycket förunderlig är hon. Jag har döpt bilden till Mela på träd. För, ser ni det, hon är inte i trädet. Hon sitter det.

»

  1. Det är kul att klättra i träd. Man borde göra det oftare.

    Svara
    • christoffercarlsson

      Jag är _Väldigt_ säker på att Mela håller med helt och fullt. Jag, däremot, stannar på marken. För säkerhets skull.

      Svara
  2. Men in trees!? Anne ”Mela” Heche -06

    Svara

Kommentera

