RSS Flöde

Uppmaning till konsumtion: Köp Hallandsposten imorgon

Eller, ni måste inte köpa den. Landets bibliotek har väl såna där tidningsrum, eller vad det heter, där man kan få sitta och läsa i tidningar. Gör det. Eller,ja, det vore i alla fall bra om någon gjorde det, eftersom jag är med i tidningen men inte har en aning om hur det kommer att se ut och förmodligen inte kommer att få tag på ett exemplar heller. Jag har fått se ett utkast av texten, men inget mer, och inget layoutmässigt alls. Och jag har ju, som bekant, ett litet … kontrollbehov i såna här situationer.

Så, om ni vill 1) läsa en intervju med mig, 2) se en bild jag tagit av mig själv, 3) läsa ett utdrag ur Vincent Franke och – sist men inte minst – 4) få tre (kanske två, men förhoppningsvis tre, det beror på utrymmet) feta boktips av yours truly; få tag på ett exemplar av Hallandsposten imorgon, och kolla helgbilagan. Och hör gärna av er till mig, och säg om det såg bra ut.

Det var bara det.

Imorgon, om/när, den lagts upp på hemsidan, postar jag länken till e-versionen här. Jag vet liksom inte var man får tag på Hallandsposten om man inte bor i Halland. (Och till och med då kan det vara svårt ibland.)

»

  1. Ska bli skitkul att se🙂

    Svara
  2. Transition var f.ö. bästa B på länge, länge – befriande galen och vildast åtminstone🙂 Tar med till götet om du vill!

    Svara
    • christoffercarlsson

      Av någon anledning läggs inte helgbilagan upp på nätet, verkar det som. Åtminstone inte än; Hallandspostens redaktion kanske inte är hyperaktiv under helgerna, haha. Får se om det dyker upp, postar e-versionen i så fall.

      Transition … oh man, jag är så sjukt sugen. Men jag tror att jag måste neka; jag har ju typ lovat mig själv att inte läsa några andra böcker än de som finns på min lista (utom Guillous memoarer, som jag läser nu … och kanske de jag kommer att köpa under B&B-mässan, haha). Vill även själv äga ett ex av Transition!

      Svara
  3. 😦 vi som inte kan då?

    Svara
  4. kanske kan skanna artikeln och lägga upp den på fejan alt. mejla?

    Svara
  5. christoffercarlsson

    skankit & Kapten – yes, det där löser vi på något vis. Jag har inte ens sett artikeln själv än, tror att jag får den med posten imorgon.🙂

    Svara

Kommentera

