RSS Flöde

Jag & Fisken i Vattnet

Här ska jag vara torsdag till söndag, och här kommer nog både jag och svininfluensan att trivas som fisken i vattnet.

Därmed påstår jag följande: om jag nu (mot förmodan, får man väl anta) inte blir smittad av svininfluensan i dessa dagar, så utgör den här ”influensan” inget hot överhuvudtaget, utan är endast ett medialt och politiskt resultat av multinationella (läkemedel-) företags intressen, och dessa företags förmåga att kunna linda medier, politiker och övriga myndighetsrepresentanter kring sina bleka, tjocka, äckligt guldbeklädda fingrar.

Jo, då. I den här bloggen kan vi vara både skeptiska och radikala om vi så vill.

Så. Och god eftermiddag, mina fina bloggbesökare.

Kommentera

