RSS Flöde

Ikväll

Ikväll har jag spenderat en timme på Skunk (jo, det finns kvar), lyssnat på Jimmy Eat World, rökt en cigarett, och tänkt lite på alla de människor jag tappat längs med vägen, hur vi tappade varandra och vad jag kunde gjort för att kanske förhindra att det hände. Jag har tänkt på de liv vi brukade leva, och de liv vi lever nu. Det är inget märkligt med det; man måste reflektera lite över den sortens saker ibland. Men nu har jag gjort det, så nu är det gjort och sen är det inte mer med det.

Intalar jag mig.

Kommentera

