RSS Flöde

Jag och Idol-Tove spelar i samma liga

Mannen till vänster här, Rikard Diego Lundqvist. Vi har känt varandra, eller åtminstone funnits i varandras gemensamma krets av bekanta, oerhört länge, ända sedan tiden på lågstadiet i Halmstad. Imorgon ska jag bli intervjuad av honom. Då är Rikard förvisso inte Idol-reporter, och jag är ju inte med i Idol. Det skulle sett ut, det. Imorgon intervjuar han för Entré – en Halmstad-tidning – och jag intervjuas i egenskap av att jag är en ”hallänning ute i världen”. Tror jag, jag är inte riktigt säker på vad jag intervjuas i egenskap av, om man så säger. Det kan man aldrig vara med Rikard, men det känns lite grann som hela poängen med att bli intervjuad av honom.

Rikard och hans polare Jesper är för övrigt Tele2:s Idol-reportrar. Ni kan se alla deras intervjuer här. Fina pojkar, sanna mina ord. Fina pojkar. Framförallt är det roligt att se Rikards reaktion när Idol-deltagaren Niklas Hocker avslöjar att han helst vill kallas ”Hocker the Rocker.”

Men nog om det nu.

Ikväll ska jag gå på en releasefest för Sara Lövestams finfina Udda. Det blir grejer, det.

Ett svar »

  1. Jamen! Finemang! Hälsa Sara o be henne gärna titta lite extra på ”nya” Udda Forumdeltagare *stort Biggles-garv*

    O snälla ”moderater” i all ära. Men det tror jag inte ett dyft på! Kontraproduktivt. Utan styr istället upp sajten via tekniska förbättringar. Borde liksom kunna blocka några av de värsta Internettrollen, utan att för den skull tumma det minsta på yttrandefriheten. Just sånt som jag pläderade för i Gtbg f.ö. Annars riskerar sajten att bli pensionärssömnigare än självaste Skrivarsidan.

    Alla behöver vi the bad guys. Fast i lagom doser. Och med något så när intelligenta/intellektuella argument. Det e la t.ex. stor skillnad på Mats Ö o Heder å ena sidan, o Sonja, JEN, Leffe II å andra… 🙂

    Ha de! Snart klar med Komvux Orion 🙂

    Simma cool … *våldsamt mörkt skrattanfall*

    Svara

Kommentera

