RSS Flöde

Jag skrek just till

Jag sitter här på universitetet och ska försöka färdigställa mitt första av två sociologipapers. Då får jag ett mail som gör att jag nästan skriker till lite av lycka. Det är min förläggare, som skickar ett omslagsförslag till min bok.

Det är nästan oförskämt snyggt. Jag ska visa er det så fort det 1) är helt klart och 2) jag har slutat dregla på det.

 Men ojoj, mina vänner. Ojoj.

Ett svar »

  1. christinljungqvist

    Roligt! 🙂 vill se! Grattis!

    Svara

Kommentera

