RSS Flöde

Studentliv

Många av er – ni som studerar – kanske redan har sett det, men eftersom jag sällan är den som missar ett tillfälle att få pusha för mig själv, så tänkte jag bara upplysa om, att jag är med i det nya numret av Studentliv. Redan i början av förra veckan fick jag SMS om det, att jag var med, från folk som hade sett tidningen och intervjun men jag ville liksom inte basunera ut det här i bloggen förrän jag hade sett det själv. Och nu har jag det; så, hitta ett ex. av Studentliv om ni vill se hur jag ser ut när jag står i en tunnel. Och om ni vill veta vad jag har i min väska. Och om ni vill veta vad som är bäst respektive sämst med att studera i Stockholm.

Så. Det var bara det.

Ett svar »

  1. Jag såg det!! Och fick världens stolthetstår i ögat, tänk hur mycket ja kommer att lipa då när boken kommer ut..

    Svara

Kommentera

