RSS Flöde

Christoffers Allra Första Videoinlägg

»

  1. asbra. tycker att du borde fortsätta!

    Svara
  2. Vart tog din dialekt vägen???

    Svara
    • christoffercarlsson

      Hahaha, bra fråga! Den finns ju fortf. där, men det var längesen (ett halvår, nästan) sedan jag var i Hstd. Då försvinner dialekten lite, men blir inte lika stark.

      Svara
  3. Vad är det för mystisk liten svart prick bakom ditt huvud? Annars var du dig väldigt lik, lite vag, smått disträ och vimsig! Gillar dig.
    Ett fan!

    Svara
    • christoffercarlsson

      Haha, hej, och tack! Pricken bakom mitt huvud är ett litet hål i väggen, utformat för en skruv. Det har nämligen stått en garderob där förut, och den garderoben satt fast i väggen med två skruvar (det finns ett hål till). Tack igen, vad glad jag blir!

      Svara
  4. Ping: Tweets that mention Christoffers Allra Första Videoinlägg « Christoffer Carlsson -- Topsy.com

  5. Jag brukar besöka din blog !! Rätt ofta – för du skriver så roligt… Dessutom har jag följt, bl a dig på kapitel 1. Lycka till med bok och det du företar dig !! Roligt att se dig på videon.

    Svara
  6. ”Det är roligt att vara över dom… för att jag är kortare än dom” hahaha! Det var fasen länge sen vi träffades nu så skönt att se att du är dig lik 🙂 Hur ser det ut på brand-fronten förresten? Står skolan kvar? Jag börjar bli rätt nyfiken på ditt omslag nu, folk blir ju till och med kär i det och allt.

    Svara
  7. Ser. O hör. Kommer så osökt o tänka på följande…

    No strings attached – N’Sync -00

    Artists only – Talking Heads -78

    Den outgrundlige mystikern ÖB 😉 Med skivrea i finalbåset. Blåset. Titlar o låtar i ett enda sammelsurium. Vinyl o omslag. Ett sjuhelvetes faktakollande åt 80-tals höger o vänster. Engagerat två legendariska skivaffärsägare i Malmö som backup. Gulp!

    A keep ahead… – Nils Lofgren -76

    Svara
  8. Kära Christoffer, om du säger en enda meningen utan att fylla ut den med ”…ehm” då bjuder jag dig på en fika och en klapp på huvudet.
    Tack på förhand.
    Din Molly

    Svara
    • christoffercarlsson

      Hahahaha! Jag vet! Men se, i de senare inläggen – då har jag tonat ner det! Inte sant? Fika och klapp på huvudet blir bra.
      Tack på förhand.

      Svara

Kommentera

