RSS Flöde

Titta! Jag finns! På Riktigt!

Okej, hörrni, jag vet att det är väldigt mycket ”Jag! Jag! Jag!” just nu, och inte lika mycket ”Vi! Vi! Vi!” som det brukar (?). Men nu, förstår ni, har något avgörande inträffat. Om ni klickar HÄR, så kommer ni nämligen till följande sida.

Det innebär att jag från och med nu finns i samma rullgardinsmeny som Mikael Fant, Jan Guillou, Roslund & Hellström och Sara Lövestam; tre författare och ett författarpar som gett mig några av de finaste läsupplevelserna jag haft i år. Det. Det är ju nästan overkligt att jag finns där, jag också. I samma meny.

Hur som helst – just nu är min lilla sida näst intill tom, bortsett från texten på förstasidan. Men som jag har förstått det, är författarnas respektive sidor relativt personliga och unika, bortsett från dess gemensamma struktur. Det innebär att ni sannolikt kommer att kunna finna små saker där framöver. Bland annat Spotify-playlisten till Fallet Vincent Franke som jag har satt ihop, för er som klarar av att både läsa och lyssna på musik samtidigt (jag vet inte hur ni gör det, men jag vet att ni finns). Den kombinationen, playlisten och boken, kommer nog att kunna ge er en riktigt fet upplevelse. Hoppas jag.

Nåväl. Nu räcker det. Nu håller jag käft.

»

  1. Okej. Nu gillar jag verkligen Western. (Förlåt för Pale Rider, det var Lonesome Dove jag tänkte på … )

    Ja de borde verkligen vara nöjda över att vara i samma scrollmeny som dig ja!

    🙂

    Svara
  2. Måste erkänna att jag är avundsjuk….på Guillo som får finnas i samband med dig.
    Nej skämt åsido. Njut av framgången. Njut för man vet aldrig när det roliga tar slut.
    Ronnie
    (PS jag är inte lärare som du tyckte att jag såg ut som i Stockholm) (BC skvallrade)

    Svara
  3. Klickar man på ”författare” högst upp på Piratförlagets hemsida så hittar man ditt namn som nr 2 uppifrån =) Stort…tyvärr har de inte lyckas lägga in en bild på dig på just den sidan =( Textmässigt så står det inte mycket mer på Eva Dahlgrens sida än det gör på din (Hon har dock en bild under fliken Bild.
    Längtar efter att få läsa ditt verk!!!!
    Ett fan!

    Svara
  4. Ping: Om kärlek och morfin « enligt O

Kommentera

