RSS Flöde

Prettopojke #1

Det här är typ första gången jag är med i en tidning utan att jag direkt medverkat till texten. Helsidan nedan har Amelia komponerat ihop helt på egen hand. Om ni vill hitta Amelias ”snackis” gör ni det i deras senaste nummer. Gör det! Jag finner Amelias uppslag ganska roligt. Jag – en prettopojke! Det är en fin sida, skriven med glimten i ögat (att vara pretto förefaller inte vara negativt … åtminstone inte i det här fallet). Så jag är dessutom smickrad. Tack, Amelia!

Men, som om inte det vore nog, ser de till och med tecken på ”Något Stort.”

Tack för den. Som om man inte hade nog med prestationsångest redan, liksom. Ehe.

»

  1. Christoffer – du är ju också doktorand ju – och känner Eva – det fattade jag inte när vi sågs häromdan – mejla mig!
    /Petra

    Svara
  2. Get the picture – Pretty(o) Things -65

    Simma cool… 🙂

    Svara
  3. Åh! Man gillar! (Detta är precis vad jag hoppas ska hända med vår första deckare, så jag sliter hårt med pressarbetet) Ses snart!

    Svara
    • Prettopojke … Hahahah! Well, all publicitet är bra publicitet – särskilt i Amelia 🙂 Grymt!

      För att som ÖB slå till med lite Pretty Things på förekommen anledning så får vi väl knappast hoppas på SF Sorrow is Born – men varför inte hoppas på Come See Me, för jag saknar dig lite 🙂

      Har du förresten läst Raw Shark Texts av Stephen Hall? Håller på nu – det är bra och påminner rätt mycket om dig stilistiskt 🙂

      /Kapten

      Svara
      • christoffercarlsson

        aoww, saknaden är gemensam, så att säga. Får försöka komma ner under våren på nåt vänster. Hur nu det ska gå. Men jag ska försöka!

        Nix, inte läst Stephen Hall! Men nu blev jag sjukt nyfiken, ska omgående kolla upp! Kanske har han och jag gemensamma referenser? Roligt!

        Vi hörs, Kapten. Inom kort, hoppas jag dessutom. Allt gott!

        CC

Kommentera

