RSS Flöde

Samtal med Mela

Mela: Glömde du nånting när du var här i helgen?

Jag: Nej, jag tror inte det. Vadå, då?

Mela: Ingenting.

Jag: Va? Nej, jag tror inte att jag har glömt nåt. Vad skulle det vara?

Mela: Ingenting, tror du ju.

Jag: Eller jo, jag kom på! Jag glömde locket till min iPhone-låda. Men inget annat.

Mela: Nähä.

Jag: Vadå, glömde jag nåt mer, eller?

Mela: Nej, du tror ju inte det.

Jag: Nej. Eller va? Nu tror jag att jag har glömt något mer, ju.

Mela: Nej, du har ju inte det, säger du.

Kommentera

