RSS Flöde

Book Your Life 16:e mars

Om ni vill både se och höra mig, kan ni gå på BOOK Your Life-kväll med mig och Anne Holt den 16:e mars. Jag vet. ANNE HOLT, liksom. Hjälp.

Hur som helst.

Det är på Skandiabiografen här i Stockholm, börjar klockan 18 och slutar klockan 20. Både jag och Anne Holt kommer att bli intervjuade av den finfina Carina Nunstedt som driver BOOK Your Life. Om jag förstått det rätt – vilket ni vet att jag inte alltid har – så är jag tänkt att vara någon sorts ”förband” åt Holt. Gott så. Jag har inget emot att vara förband åt en före detta norsk justitieminister, liksom.

Ni bokar biljetter via Ticnet (sök på ”Anne Holt”) och det kostar en bra slant, men då ingår (jag citerar, för enkelhetens skull) ”1 glas vin/1 öl, kvällens goda macka + en välfylld ”goodiebag” med läsning, skönhetsprodukt, choklad mm.”

OCH, vet ni. OCH det kommer även att finnas möjlighet att köpa Fallet Vincent Franke till ett lägre pris, redan en vecka före officiell release (!), och givetvis finns Anne Holts nya Frukta Inte också. Och det kommer finnas en signeringsstund. Däremot rekommenderar de kontantbetalning när det gäller eventuella bokköp, så se till att hitta en automat eller nåt på vägen. (Och se till att inte halka, om snön ligger kvar.)

Klicka här för mer information om kvällen. Jag ser mycket fram emot det här, av det jag hört om tidigare BOOK Your Life-kvällar kommer det att bli väldigt stimulerande, både för mig som författare och för er som publik. Hur som helst – om ni bestämmer er för att gå, se för sjutton gubbar/tanter/alltdäremellan till att komma fram och säga hej!

»

  1. Åh shit va roligt!!! Grattis! Jag ska verkligen se till att jag kan komma!

    Svara
  2. ÖB Calander

    Kalmar is sadly too far away I’m afraid. So. Can’ make it pal! Men vad säger min herre om o bli world-battlad på Forum? Av mig. Enfant terrible! Före Vincent. Du kanske har kvar vår gamla aug-intervju o damma av?

    Grillar självaste JEN-djävulen nu på lö. Du kan ju alltid be nån av Piraterna o ställa upp om de vågar. Anyone will do. I’m very broadminded *flabb*

    Ola, Mattias, Maria, Sara … när jag skjuter Skarp … eh skarpt menar jag såklart. Gulp!

    Don’t shoot me, I’m only the (Skavlan) piano player – Elton John -72 🙂

    Svara
  3. Vimmerby is also sadly too far away I’m afraid. So. Can’ make it pal! (Fast hade jag inte varit upptagen här hade jag nog tamejtusan kommit dit!)
    Och jag undrar bara: var finns förhandsexen??? 🙂

    Svara
  4. Stockholm is … here! So I am booking the booking (eller hur det fan nu blir) & kommer. Hur många gratisdrinkar var det?

    Svara
  5. Aaasch … glömde. Kjell Åke – rumsrent språk här, tack 🙂

    Svara
  6. Ping: Carina Nunsteds Your Life projekt hade premiär på yogayama i fredag » yogayama

Kommentera

