RSS Flöde

Idag släpptes Fallet Vincent Franke

… och ja, det gick ju bra, eller vad säger ni? Eftersom jag suttit och hetsskrivit ett paper i kriminologi under större delen av dagen har jag bara kunnat fånga upp det jag fått veta/höra via andra, men jag tror inte att jag missat något avgörande. Jag har i alla fall klippt ut Nils Schwartz Expressen-recension och satt upp på min anslagstavla på jobbet. För att han gillade boken. Och för att han som gillade den var just Nils Schwartz. Nils Schwartz! Han är ju en guru, för i helvete. Totalt overkligt, och lättnaden är stor.

Spotify-soundtracket till Fallet Vincent Franke kommer att läggas upp imorgon, inte idag (beklagar). Men imorgon! Då, ni! Boken har 50 kapitel. Soundtracket har 51 låtar. Resten får ni fundera ut själva.

Tack för idag, vänner. Jag är lättad, glad och tacksam över alla fina ord.

Och god kväll.

»

  1. (Kopierat från min blogg)

    —> Christoffer: Varsågod! Både du och boken var verkligen värd recensionen!
    Jag hoppas verkligen att det kommer fler böcker av dig, i samma anda.
    Tänkte att du kanske var intresserad av att se alla recensioner som du får, så därför la jag en kommentar hos dig.
    Förresten så har jag kopierat in den här recensionen även på Boktipset, Adlibris, och Bokus också. 😀

    Svara
  2. christinljungqvist

    Grattis grabben, fasen så kul!! 😀

    Svara

Kommentera

