RSS Flöde

Arbetstitel

Igår fick jag veta att jag ska medverka på Stadsbibliotekets scen i Halmstad under stadens Kulturnatt den 11:e september. Jag vet inte riktigt vad jag kommer att prata om, men jag har åtminstone en arbetstitel: Gud, Sex, Litteratur & Annat Som Vi Verkligen Behöver Prata Om. Nu måste jag bara försöka fylla titeln med någon sorts innehåll. Det är så jag jobbar.

Lite som en filosof – först bestämmer jag vad min åsikt är och sedan försöker jag hitta ett sätt att stödja den. Filosofer är lustiga på det sättet.

Kommentera

