RSS Flöde

Jag & Piratförlaget öppnar dörrarna till Kaptensgatan 6!

Den 8 juni mellan klockan 08 och 9:30 öppnar Piratförlaget och jag dörrarna till Kaptensgatan 6! Vi bjuder in er till en finfin, smått unik och givande morgon (för både er och mig, hoppas jag). Det är alldeles gratis och ni blir bjudna på frukost, får en riktigt fet goodiebag och en – vågar jag påstå – ganska annorlunda onsdagsmorgon. Om ni är osäkra på frukosten – oroa er inte. Pirat har bra frukost. Om ni är osäkra på goodiebagen – jag har själv fått en ett par gånger, och aldrig blivit besviken. De är bra på mycket, Piratförlaget, och det här är inget undantag.

Tanken är att, i vid mening, prata om Den Enögda Kaninen. Men framförallt om att skriva, att läsa, att göra och ge ut böcker. Som om inte det här vore nog, kommer Sofia Brattselius-Thunfors, min förläggare, delta för att berätta om hur förlaget arbetar med mig och med andra.

Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till fina Lottis Wahlöö på förlaget (lottis@piratforlaget.se) och rubricera mailet med ”Christoffer Carlsson” (inte för att jag är ego, alltså, utan för att det är enklast så. Lottis får ganska mycket mail och hon vill lätt kunna sortera). Observera dock, att ni behöver anmäla er senast 1 juni! Dessutom är det ett begränsat antal platser, för att det ska bli så givande som möjligt för er som är där. Principen om ”först till kvarn” tillämpas.  Ni hittar mer information här och här.

Väl mött den 8 juni!

»

  1. Det låter jäkligt trevligt, men jag är ju HÄR borta! *viftar* hoppas det blir riktigt skojigt!🙂

    Svara
  2. Neeej….! Har du valt den dagen för att vi inte ska kunna komma.. eller? Hade gärna kommit om vi bara varit i Sverige =(

    Svara
  3. goodiebags är medialatte-style fy fan vad äckligt.

    Svara

Kommentera

