RSS Flöde

Välkommen till Dalen

Det är hög tid.

Det här satte jag ihop innan jag kände till den ganska kraftiga förändringen (begränsningen) Spotify införde 1 maj. Jag hade väl, antar jag, satt ihop det ändå eftersom det fortfarande går att lyssna 10 timmar gratis per månad (och det jag har satt ihop är absolut inte 10 timmar). Den Enögda Kaninen är full av musik, på många vis. Där finns dessutom en scen där en karaktär ger en annan ett USB-minne. Scenen nämns lite i förbifarten men det kanske är viktigt: detta är vad hen ger, och det är det som också utgör soundtracket till Den Enögda Kaninen, som släpps idag. Ni hittar det här.

Den Enögda Kaninen blev en god, fin vän till mig när jag skrev den förra sommaren. Nu, ett år senare, har allting snurrat runt ett varv. Boken är klar, och snart är det sommar igen. Ingen årstid kan som sommaren kännas så evig, och samtidigt så ögonblickskort, tycker ni inte?

Den Enögda Kaninen är en sommarberättelse. Jag vet inte om eller när ni tänker läsa den här boken, men om ni skulle göra det och om ni gör det i sommar, hoppas jag att den blir ett fint sällskap och ger färg till er sommar, precis som den gjorde för mig.

Jag hoppas innerligt att ni kommer att tycka om den här boken.

God morgon, därute.

Kommentera

