RSS Flöde

Fredag

Det är fredag, och jag befinner mig i Dalarna. Jag och Mela har ätit frukost (vilket inkluderade en upprörd Mela som utbrast ”varför tittar du alltid sådär på mig när jag slickar mina tallrikar??”), sett sista avsnittet av Gilmore Girls, druckit kaffe och nu sitter jag och skriver lite, svarar på mail och så. Det är en strålande majfredag, solen skiner och om man står på Melas balkong luktar det gräs.

Och recensionerna av Den Enögda Kaninen fortsätter komma, som här (Tidningen Kulturen), här (Skånskan) och här (Arbetarbladet). För att inte tala om de fina bloggrecensionerna! Tack, alla ni som läser, skriver, tycker och tänker om boken! Ni gör mig så glad och så lättad.

Ett svar »

  1. Så bra att du är i Borlänge. Kanske vi kan ses i morgon för jag ska till Malin och ta hand om Victor. Jag tar böckerna med mig så får vi se. Hälsa Mikaela. Kram

    Svara

Kommentera

