RSS Flöde

KMC och Lotta intervjuar CC (1)

För att få en ”lite annorlunda vinkel av CC” och för att ”ge något extra” (inte mina ord), föreslog mina kollegor, Lotta Pettersson (fil.dr.) och Karl-Magnus Carlsson (forskningsassistent) att de skulle intervjua mig. (När/om ni lyssnar på det här kanske det kan vara bra att ha i åtanke att det här är två personer som känner mig oerhört väl, vi arbetar tillsammans i samma forskningsprojekt i stort sett varje dag.)

Jag hade ingen aning om vilka frågor de tänkte ställa, vilket nog märks. Vi genomförde intervjun i eftermiddags efter en hel arbetsdag, alla var extremt trötta, jag var hög på värktabletter … men jag är inte helt säker på att intervjun hade sett annorlunda ut oavsett omständigheterna. Jag kommer att publicera utdrag ur den här intervjun (stundtals innehåller den också sånt som kanske kan vara intressant). Här nedan är tre.

intervjuintro

CC, Ernst Brunner och dvärgen Ralf

Som om du och jag har legat med varandra

»

  1. Äntligen en ”intervju” där man får höra dig…med ditt skratt och även försök till allvar. Gillade denna intervju bäst hittills av de jag hört. Tycker att alla dina intervjuer borde låta så här!!!!!

    Svara
  2. Hej CC,
    hur kan jag kontakta dig?!?! Jag hittar ingen email här 🙂
    Du hittar min i kommentar.
    Stefania

    Svara

Kommentera

