RSS Flöde

BONUS! Enda gången Ranelid skulle komma av sig

 

 

Den här ”intervjun” som mina två kollegor har gjort med mig verkar ha blivit något av en succé, skulle man kunna säga. Men nu är den slut. Men inte utan en bonus!

Björn Ranelid ryker

Ett svar »

  1. Vilken fängslande bok ”Den enögda kaninen” var. Du har förmågan att beskriva händelser så man nästan känner att man är med i boken. Fängslande från sidan 9 till 448. Men sidan 314 berörde mig väldigt, Jag tänker på honom i stort sett varje dag, han går aldrig ur mitt minne. Du fick till det också med Pastor på slutet, suveränt. Du är en god författare, det gillar jag. Kram

    Svara

Kommentera

